ERZURUM KARAYAZI İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

Sözleşmeli Öğretmen Olarak Atanan Personelin Göreve Başlaması İçin Gerekli Evraklar

İlçemize Sözleşmeli öğretmen olarak atanan adaylar, güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması süreci tamamlandıktan sonra 01/09/2023 tarihi itibariyle göreve başlayacaklardır.
Sözleşmeli Öğretmen Olarak Atanan Personelin Göreve Başlaması İçin Gerekli Evraklar

İLÇEMİZE ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLERDEN TALEP EDİLEN BELGELER

 1-     Aday tarafından başvuru esnasında sisteme girilen/beyan edilen atamaya esas (mezuniyet belgesi veya diploma, varsa formasyon belgesi, varsa denklik belgesi, felsefe bölümü mezunlarından 16 kredi sosyoloji, 16 kredi psikoloji; sosyoloji bölümü mezunlarından 8 kredi mantık, 16 kredi felsefe, 16 kredi psikoloji aldığına dair belge v.b) belgelerin aslı

2-      Kimlik fotokopisi

3-      Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğraf (6 adet)

4-      Güncel tarihli Adlî Sicil Kaydını gösterir belge

5-      Başvuru esnasında Pedagojik Formasyon Belgesi yerine resmî yazı ibraz edenlerden Pedagojik Formasyon Belgesi,

6-      Elektronik Başvuru Formu

7-      Sağlık durumu yönünden öğretmenlik görevini yapmasına engel bir durumu olmadığına dair tam teşekküllü bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu

8-      Mal Bildirimi için tıklayınız 

9-      Erkek adaylar için Askerlik Durum Belgesi.

 

NOT: Güvenlik soruşturması ve arşiv araştırması süreci tamamlanan sözleşmeli öğretmenler, yukarıda belirtilen belgeleri göreve başlama esnasında  teslim edeceklerdir.

YENİ MAHALLE ERZURUM YOLU 3.SOKAK NO2/B KARAYAZI ERZURUM - 0442 541 24 32

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.